Sjuk :(

Efter 10 minuter höll jag på att dö i skolan, fick så enormt ont att jag bara ville lägga mig ner och skrika..
Jag höll ut 2½ timmar i alla fall, hann prata med biträdande rektorn om matten och hoppas att de mesta hinner fixa sig.. Fick även information om resten av veckan då vi enbart ska ha konferansen "It's happening". Efter de tog jag tunnelbanan hem för att vila och hälla i mig vatten i några timmar innan jag måste tillbaka till skolan och göra ett idrottsprov. Jag vill inte ha ig som omdöme och ska försöka slippa de genom att inte missa provet för andra gången...
Mår lite bättre nu, får i mig alvedon och lugnat ner mig.. hoppas att jag inte blir ordentligt sjuk för det orkar jag seriöst inte med... Nej, jag ska bli frisk inom en timme!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0