Solig dag

Twilight böckerna fick jag inte tag på, slut överallt i stort sätt så jag får fortsätta mitt sökande... Köpte en annan sak som en överraskning till någon som betyder, hoppas den uppskattas ^^
Nationella i engelska med Felipe gick väl ganska så bra, hoppas på ett vg och även de i slutbetyg :)
Efter skolan åkte jag hem, soffan blev levererad och jag har varit iväg till BEA och handlat lite inför kvällen :) Blir räkor till middag, underbart gott! Kaktus/Citron sorbet ligger i frysen och en drakfrukt ligger i fruktfatet, ibland måste man slå på stort ;)



Längtar rejält efter sommaren då man kan vara ledig just nu, men än så länge får jag nöja mig med helgerna och vissa dagar antar jag! Ikväll är det hemmakväll som gäller och jag ska få klart ett skolarbete och helst komma halvvägs på ett annat, sånt löser sig för jag känner mig på bra humör :) Without a Trace ska jag titta på ikväll, så får vi se om det blir någon film eller liknande ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0