Torsdag

Igår blev de en sväng till farsta med söta Cili efter skolan :) Massa skitsnack på BK, klädprovning på Vero Moda, paj på donken och mycket annat. Är så glad att jag har dig Cili, det ska du veta! Även om vår vänskap har gått upp och ner genom åren (och det är till största del mitt fel, en gång för att jag blev hjärntvättad dock!) så vet jag att jag alltid har dig där vid min sida :) <3


Bild på oss två i sjuan när vi skulle spela två horor, det var tider de ;)

Under kvällen igår provade jag massor av kläder till Idol nästa vecka, pluggade en del och bara tog det lugnt :) Lång sovmorgon idag så jag har äntligen(!) fått sova ut! DOck börjar jag undra vad jag gör i sömnen när jag sover själv... i förrgår vaknade jag upp med ett blåmärke på smalbenet och idag ett stort blåmärke på låret :O Jag är säker på att det på låret INTE fanns där igår.. skumt skumt.

Thaimat till frukost/lunch, otroligt gott men jag får inte i mig så mycket av någon skum anledning.. Efter skolan ska jag åka till Jakobsberg hem till J och vara med honom :) Ska bli så trevligt så!

Kommentarer
Postat av: cilipili

hihi vad söta vi är :]

det spelar ingen roll att vår vänskap gått upp&ned,

som sagt, vet alltid var jag har dig!

världensbästamalin<3

2009-05-16 @ 17:51:36
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0