Underbart väder!

Godmorgon! Jag vaknade knappt en timme sen och kunde inte somna om.. lite dumt i och med att jag knappt har sovit 10 timmar.. man ska ju passa på när man kan liksom.. men men, jag får klara mig ändå :)
Det är strålande sol ute och 21 grader i skuggan, underbart väder med andra ord!
Nu tänkte jag duscha och sedan får vi se vad dagen erbjuder :) kanske lägger mig ute på ängen med en filt och pluggar där istället, så kan jag passa på att sola samtidigt! :) Det vore inte dumt ^^



Kommentarer
Postat av: rebecca

Jag har varit i thailand rätt många ggr, min pappa har hus där dessutom :) Tänkte mer om du har ngr tips på öar utan turister ?



Ha en forts trevlig kväll!

2009-05-25 @ 20:51:11
URL: http://rweimers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0