091005

Hemma från skolan, men det är bara en snabbis för snart bär det av till Gröndal där jag ska jobba i några timmar. Skolan har varit helt okej, mycket skratt med cili och karl på spanskan, otroligt kallt på alla lektioner, massa snack med felipe på geografin, mycket läsande på naturkunskapen. Lunchen var inte så god men jag fick i mig alldeles för mycket av någon skum anledning. Är så trött att jag tror att jag ska somna just nu, förhoppningsvis går timmarna i gröndal snabbt och jag får gå hem och sova mycket inatt!

Min kropp beter sig väldigt konstigt just nu, ändrar sig heeeela tiden och det börjar bli lite störande.. Började hälla i mig hur mycket vätska som helst på lördagkvällen och det har väl hållt i sig. Samtidigt som jag knappt ätit något.. Trött som fan även fast jag sover så mycket så jag vet inte vad.. Kände redan i fredags att jag höll på att bli sjuk så det är väl något skumt virus som satt sig i kroppen antar jag... Vill dock inte bli sjuk nu, har varit de tillräckligt i år, helt seriöst. Det räcker med feber i nästan 2 veckor på sommarlovet och sen svininfluensan!

Kommentarer
Postat av: cilipili

Karl med k, malin! :)

Pratar med michel, han sa att det var soligt .. :p

2009-10-05 @ 19:57:25
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0