091013

En vecka full av jobb, plugg, och dåliga grejer var det förra veckan... Något hemskt hände och känslorna har gått upp och ner sedan dess. Det jag har förstått är att det finns folk som står vid min sida oavsett vad, några som jag på något sätt alltid ha räknat med, men nu verkligen fick de bekräftat för mig, känns mycket tryggare än innan faktiskt..

Har tänkt mycket på bloggen och på att jag inte skriver lika mycket längre, och på något sätt är jag förbannad, för jag vet inte vad jag gjort vissa dagar som jag skulle vilja ta reda på, genom att kolla arkivet, men nu är det inte lika lätt längre.. Å andra sidan vill jag inte tvinga fram något, jag vill att det ska vara något som kommer av sig självt, precis som det gör nu..

Idag hade vi ingen svenska, så jag drog hem, men jag måste ändå tillbaka till skolan om några timmar, onödigt kanske? Ja till viss del, men jag kan ju lika gärna plugga hemma eller sitta vid datorn hemma som jag kan där :) Kändes bättre att åka hem då faktiskt ^^

2 prov de närmaste dagarna, dvs mycket pluggande hemma, många uppgifter, läxor och liknande som ska göras, och förutom de har jag massor av andra saker planerade.. På fredag är det Up, engelsk 3D som ska ses på bio, premiären till och med, det ska bli grymt!

Kan egentligen sitta och babbla på om allt och ingenting hur länge som helst nu, men då blir de så tråkigt, så jag avslutar nog inlägget här ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0