091021

Mycket att göra, mycket vilja. Allt finns i mängder just nu, men varken jag eller min kropp klarar mycket till. Höstlov ska bli skönt och jag behöver bara få leva ett tag! Armen har gjort ont, men tabletterna gör det bättre, men dom påverkar synen rejält, jag blir yr och när jag tar dom för nära inpå så blir jag riktigt borta, trodde helt seriöst jag var påväg att svimma.

Igår hade jag extra matte, behövdes verkligen och jag är glad att jag gick dit. Idag var det diskussion på engelskan, idrotten blev det en promenad för min del och på företagsekonomin mådde jag inte bra alls men jag stod ut och bokförde på datorn som tanken var! Vg fick jag förövrigt på provet som skrev förra veckan och jag är nog ganska nöjd med det :)

Imorrn är det matte som gäller och sen ska jag hem och fixa i ordning inför resan till norrland, hälsingland. Efter de blir det bio med klassen på Rio och efter de åker jag till släktingar som jag inte träffat på länge. Jag längtar, och det har jag gjort i flera år, även om det inte är av en bra anledning vi ska dit... Får se hur länge vi är där och allt sånt men tanken är att vi senast åker hem på lördag.

Bärbara datorn tas med, comviq surf är köpt för en vecka så att det räcker till landet också. Funderar på att sitta i bilen ett tag och annars tar jag det när vi kommer dit :)

Tänkte bjuda på en bild som aldrig visats här innan, från en plåtning jag gjorde i somras, med fotografen ChaosPhoto :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0