100403

Igår krånglade internet och det blev inte så lätt att skriva geografin, så det sköts upp till idag. Kikade även på Pirates of the Caribbean igår, älskar verkligen de filmerna! :)

Idag har jag kört ner till ica, skulle handla lite och då var det lika bra att jag fick sitta bakom ratten igen, det funkar helt okej och det är verkligen bara att köra köra köra köra. Påsklunch har det blivit också, riktigt gott även om jag inte äter allt, gillar ju inte sillen... Just nu sitter jag och gör geografin och det är verkligen irriterande. Gillar inte den här uppgiften alls och jag kommer vara så jävla glad när jag är klar! Fira med att inte plugga på minst en dag! Solen lyser och jag längtar tills det är tillräckligt varmt så man kan ligga och sola ute varje dag!

Nej, tillbaka till pluggandet, ska fan bli klar innan kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0