100406

Inte varje dag man vaknar av 3 elektriker som kommer instormandes i lägenheten :P Nu ligger det elprylar överallt, möbler är flyttade, all el är avstängd och två grabbar springer runt och fixar med allt. Är van att det ligger elprylar överallt, men resten är nytt. Känns skumt att ha folk springandes runt mig hela tiden och jag känner mig så ivägen jag bara kan bli. Men jag antar att det bara är att vänja sig, ska ju ha stambyte och folk här i 6 veckor. Satte mig i alla fall ute på balkongen för att komma bort och där i solen lyckades jag somna, äta frukost och bara ta det lugnt. 2½ timmar blev det innan solen gick i moln och då blev det för kallt att sitta kvar. Fräknarna började komma tillbaka, men det krävs fler timmar för att få någon färg :)

Idag har jag inte mycket planer alls. Ska försöka ta mig till farsta när tunnelbanerna börjar gå igen och fixa lite saker där :)

Kommentarer
Postat av: Madicken

Vad gulligt!

2010-04-06 @ 16:28:17
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0