100413

Värsta morgonen någonsin, vaknade 5.26 och det slutade inte där. Ett under att jag somnade om när allt kakel revs, men jag lyckades sova några minuter i taget och sedan vakna, så höll jag på i över 3 timmar. Skola och jobb har det varit, knappt någon mat, ögonen är helt jävla blodsprängda och så har de varit sen igår. Är trött i varenda liten muskel och huvudvärken och värken i öronen är jobbig. Såklart ska folk göra det värre genom att reta upp en.

Jag vill inte längre, jag vill inte nånstans. Jag gör sånt jag måste och försöker göra det positivt, men de enda man får tillbaka är negativt. Jag behöver en utekväll och vänner som verkligen finns för en. Dom verkar bara bli mindre och mindre, sjukt hur mycket falska personer det finns, förstår verkligen inte hur dom kan leva med sig själva. Antingen är dom väl hjärtlösa eller så har dom inget samvete, både och är ju vidrigt rent ut sagt.

Det finns sjukt mycket som får mig att må bra just nu och jag tar verkligen vara på varenda sekund. Önskar bara att jag kunde välja bort de personer/saker som har en negativ effekt. Lyssnar på de i min omgivning som vet vad som är rätt när det gäller det här, men fortfarande är det inte så enkelt som det borde vara. Jag är inte gjord för det här, jag är gjord för något helt annat och innerst inne vet både jag och alla andra det.

Like I said, I was born to be unique.





You try and you try, but people seem to not care at all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0