100414

Fick sova en del inatt i alla fall, och även på morgonen, bäst sen den här veckan började i alla fall. Efter jag har slutat är det jobbet som gäller. Inte direkt taggad för jag är sjukt trött, men det är pengar och värt det utan tvekan. Lön imorrn, längtar för första gången någonsin. Ska nog köpa skorna jag hittade, dom var fina :)

Ikväll ska jag som sagt sova hos Cili och imorrn är det lång skoldag som gäller! Torsdagar är den värsta dagen när vi går längre.. gillar inte! Fredag är som vanligt och jag tror jag ska försöka träna om det finns tid. Sen får vi se vad helgen erbjuder, känns rätt långt borta om jag ska vara ärlig...

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej har en ny tävling nu på bloggen. Där vinsten består av hårprodukter från Goldwell.



Surfa in här om du vill vara med.

Kramn56qyh

http://www.lovemercury.se//2010/april/super-tavling.html

2010-04-14 @ 15:49:30
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0