100415

Har i stort sätt knappt suttit vid datorn sen i måndags. Har haft fullt upp med skola, jobb och sleepover hos Cilipili :) Är grymt trött, både psykiskt och fysiskt och det märks att för lite sömn inte är att leka med för min del.

Idag hade vi förberedelser inför engelska nationella, hörförståelse, och när jag rättade mitt prov blev jag förvånad över hur bra det faktiskt gått! Kände mig jätte förvirrad, precis som jag alltid gör på alla förberedelser och själva nationella proven i engelska, men jag lyckas nästan alltid bli riktigt förvånad efter när jag får veta resultatet, känns ganska konstigt faktiskt.. Men jag klagar inte! Är bara enormt nöjd!

Om ett par minuter ska jag bege mig mot tunnelbanan där jag ska möta Cili. Vi ska äta middag på underbara IlPiatto och sedan ska jag kika lite på Vero Moda är tanken, har lite rabatt där ikväll nämligen ;D

Hämtade ut ett paket på posten idag också, 10st smoothies från Innocent som jag vann för ett tag sedan, kul att dom äntligen(!) dök upp, är över 1½ månad sedan jag vann nämligen..

Har mycket att göra nu, samtidigt som det inte finns tid till ens hälften.. Skulle nog behöva sova hela helgen för att orka med ytterligare en vecka, som ska börjas med sleepover igen, hos Cili! Lite kul, inte sovit hos/med varandra sen Mallorca och så pang, på 2 veckor blir det 4 gånger! Jag trivs i alla fall mycket bra i Cilis säng bredvid henne, så mysigt så! :)

Nej, nu måste jag springa till tunnelbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0