100418

Tiden går bara fortare och fortare, helt sjukt egentligen att det kan kännas som att tiden går så fort.. Vaknade för lite mer än en timme sedan efter 9 timmars sömn, helt underbart. Hade extremt många drömmar inatt, undra om det är för att man sover så bra? Frukost åt jag ute på balkongen i en solstol, helt underbart med 29 grader i solen, men lika kul är det inte med 5,6 grader i skuggan. Nej, dags att det blir 10 grader mer i skuggan, DAGLIGEN! Jag vill ha hit våren på riktigt nu!

Igårkväll tittade jag på Morden i Midsomer och på filmen Take the Lead, helt grym dansfilm! Satt även och pratade med en vän till och från hela dagen, är så jävla glad att jag fick chansen att träffa och lära känna den människan!

Idag kommer mamma och pappa hem från landet, så jag ska väl röja upp lite här hemma. Ska nog ta och plugga lite idag, är ganska pigg och känner att jag skulle kunna ta tag i lite så slipper jag ha så mycket senare :) Ikväll ska jag sova hos Cili också, ska bli underbart!

Jag blir verkligen riktigt glad när solen är framme, kan gå runt med en fånigt leende bara för att det känns grymt att solen lyser en rakt i ansiktet. Vet inte riktigt vad det beror på faktiskt, brukar inte få den här känslan varje år.. Men det är väl att underbara tillfällen närmar sig antar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0