100419

Jag skulle tydligen snabba mig upp från sängen imorse, för vi hade försovit oss.. Det roliga var nog att vi vaknade samma tid som jag vaknar i vanliga fall, och då snoozar jag en halvtimme :P Cili är så söt :')

Skola, spanska svordomar, geografi uppgift, case. Kände mig faktiskt lagom trött efter dagen. När jag kom hem blev det mellis och lite Smallville. Någon gång under avsnitten somnade jag och vaknade upp mer än 3 timmar senare, snacka om seg jag har varit efter det! Kokhett är det i mitt rum just nu och jag gör allt för att behålla den värmen. Mitt element är ju en av de få som är påslagna nu, och jag vill ha det varmt nånstans i lägenheten :P

Borde ha pluggat idag, mycket. Men det blev inte så, får fixa en grej imorrn och resten under veckan helt enkelt! :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

sv: allt är fint med mej :)

gör du?

ser du den nya designen? :D



händer imon?

kram

2010-04-19 @ 23:00:28
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Jennie

sv: javisst var den mer vårig. men ville byta lite nu. tror många kommer säga så. men ahja ^^.



usch, inte kul med tandläkarbesök :/ känner jag behöver det snart!



kramkram

2010-04-19 @ 23:05:12
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0