100425

Bra lördagskväll och bra natt, förutom att jag vaknade ganska tidigt imorse och sov 10 minuter i taget efter de.. Har hundra saker att göra idag känns det som, har många alternativ och det är väl nästan de värsta. Det är ju bra egentligen, men man väljer lätt det som är roligt och struntar i det som man måste ;) Hämta vatten är ett måste, ett viktigt måste, för jag kan inte dricka något annat i stort sätt. Ska möta upp Cili, har inte träffat henne på några dagar och det behövs, så det är väl också ett måste (a) haha! Måste börja planera och välja ut lite grejer inför nationella, vill få det avklarat dag så jag slipper paniken imorrn, det skulle vara skönt att få det gjort, men det är som alltid lättare sagt än gjort! Måste väl egentligen städa här hemma, men det skjuter jag upp, i alla fall ett par timmar ;D Känner redan nu att om jag ska göra något som har med de nationella att göra så måste jag nog börja med det, annars kommer det rinna ut i sanden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0