100430

Igår var det nationella i engelska och ett antal håltimmar. Löste sig bra i alla fall och jag åkte ifrån skolan redan innan 12! Lunch i kungshallen med delar från klassen och Alex, sedan promenad ner mot strandvägen där vi satte oss på en uteservering nere vid vattnet. Satt där i solen i mååånga timmar och jag blev till och med lite brun efter ;) Efter det blev det en tur på stan och sedan mötte jag upp mamma för käk. Hamnade på nåt ställe i medis, maten var helt okej men jag blev för första gången någonsin riktigt besviken på vitlöksbrödet och aiolin, men tzatzikin var grym så det blev bra i alla fall! ;) Kändes verkligen som sommar igår, fast mer som sommaren är utomlands i och med att det var så fuktigt i luften. På kvällen blev det blixt, dunder och ösregn och man kände sig verkligen tillbaka i Sverige, haha ;)

Idag var det en kort skoldag, sprang runt lite i stan, fick med mig jordgubbar hem. Mötte upp en vän för en promenad och för övrigt försöker jag att inte göra huvudverken värre. Snart blir det förhoppningsvis en promenad med pappa, ska gå och handla lite :) Sedan är det väl dags för fix inför kvällen, thaimat och sedan iväg på en fest :) Hoppas på en bra valborg!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0