Äntligen jullov!

Efter att ha varit magsjuk sedan i fredags så är jag äntligen medveten om verkligheten igen. Ligger fortfarande, men kan åtminstone stå upp och gå mer än 5 minuter utan att få mjölksyra i benen. Har aldrig varit med om att ha så ont i lederna innan, ett tecken på att man börjar bli vuxen? Ont har det gjort i alla fall och det verkar inte vara över i första taget.. Det enda som har varit möjligt har varit att ligga ner och halvtitta på en halv film, för att sen sova ett par timmar och sedan se fortsättningen. Inte kul någonstans, men en del filmen har jag hunnit med att se iaf. Rasat i vikt är det minsta man kan säga, har aldrig gått ner så mycket på så kort tid förut, så man får väl se det från den ljusa sidan. Sista uppgiften som skulle in innan jullovet är inlämnad och inga mer lektionen är det heller, så nu är det jullov på hög nivå! Känns bra!
Det här lovet ska jag jobba, övningsköra, fira jul med släkten, fira nyår med kompisar och åka till London. Har stora förväntningar på det mesta och jag hoppas att allt blir bra. Måste verkligen vila upp mig för jag är helt slut, det var jag innan jag blev sjuk också så det behövs verkligen. Ska försöka ta tag i smågrejer som inte blivit av, men förutom så ska jag bara vila upp mig! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt bra idag snygging? =)

2010-12-20 @ 16:42:54
URL: http://alinah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0