Tredje advent 2010

Idag är det redan tredje advent, tänk vad tiden går fort!
Helgen har varit rätt lugn och det är jag väldigt glad över då jag behövde få massor av sömn!

Fredagskvällen blev en myskväll med nya favoritspelet Buzz. Lite idoltittande blev det också, och även massor av musik!
Lördagen spenderas hos min lilla kusin som fyllt 1 år, sötare unge får man leta efter! Efter det blev det lite plugg, Narnia filmen och sen chill i mariatorget. Åkte hem tidigt för att få sova ut.
Idag har det blivit rätt mycket plugg, fast än så länge roligt sådant! Har även bakat godaste lussebullarna, jag älskar verkligen lussebullar! Blir att kika på Bones och Beck ikväll, men innan det ska det skrivas många sidor till engelskan och marknadsföringen som ska vara klart imorrn!

Klicka här för att följa min blogg via bloglovin :)

bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0