Julen är över för i år

Då var julafton 2010 över och allt börjar så smått återgå till det normala. Jag har haft en riktigt lugn och mysig jul måste jag säga, och jag är riktigt riktigt nöjd med allt. Hade en fin dag och kväll hos kusinerna igår som innehåll julmat, julgodis, kalle anka, besök av tomten, massor av julklappar till alla, lite wii resort spelande och ris a la malta! Tror inte man kan ha en bättre jul :)


Fina klappar fick jag också, helt otroligt underbara!
Det här har jag fått i julklapp i år:
- Resa till London, flyg, hotell och fickpengar
- Körkort
- Pengar
- Presentkort på SF bio
- Klänning (att ha på nyår förmodligen)
- One Tree Hill säsong 1, 2 och 3
- Fleecepläd
- Chokladask
- Guldig kajal
- Trisslotter
- Nagellack
- Jumbokopp och chokladmjölksklubbor
- Flagga från Mallorca

Hoppas inte jag har glömt något nu bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0