100201

Igårkväll blev det företagsekonomi plugg, läste igenom hela kapitlet om organisation och ledarskap. Borde läsa igenom häftet en dag också, men jag har i alla fall en del avklarad, känns bra :)
Låg även och kollade på Entourage och lite annat kul på Comedy Central.. Sov verkligen inget bra inatt, vaknade hela tiden och det blev alltid för varmt eller för kallt när jag skulle somna om osv, otroligt störande!

Idag är det för övrigt första februari och en helt vanlig skoldag. Fick mycket gjort på geografin, lekar på företagsekonomin och på spanskan lämnade jag in min uppsatts och fick tillbaka den en liten stund senare, jag är ganska nöjd :)

Idag måste jag börja på min krönika, skriva lite om Scotland och börja läsa New Moon om jag ska hinna klart :) Egentligen borde jag väl åka och hyra Matrix för att hänga med lite grann, men jag vet inte om jag orkar, eller hinner för den delen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0