100207

Plugg blev det igår, läste igenom spanska och började äntligen på engelska boken som är hur bra som helst! Har redan läst 100 sidor och jag är helt fast, men det visste jag redan innan att jag skulle bli ;)

Idag har jag varit i sickla med mamma och pappa för att shoppa lite grann, men inte hittade jag något inte.. Verkar nästan som att jag ska strunta i att försöka hitta något i Sverige och vänta till Mallorca istället, där hittar jag alltid massor! :)

Just nu ligger jag och kollar på Spiderman 3, hur bra som helst än så länge och jag är inte förvånad!

Det har varit en lugn helg men jag är nöjd med den, i alla fall ganska.. Trodde på något större men det får vänta, I'm not going to give this up! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0