100221

Igår var det släktträff, med folk jag inte kände igen, och jag hade nog roligare än vad jag haft på länge när det gäller just släktträffar! Kvällen blev lugn med wok mat och filmen Sweet Home Alabama, helt okej film men lite underlig ^^

Idag har Cili och Chrisitne varit här, Cili fick sin 18-års present och dom våldtog min digitalkamera... Fick även i oss lite fruktsallad! Har även städat mitt rum idag och fick beröm av både mamma och pappa! Har nog aldrig sett mitt skrivbord så städat någonsin, så det är bra :)
Försöker få igenom en bokning av Mallorca resan men de var struligare än vi trodde så det kommer inte gå igenom helt ikväll, men det gör inte så mycket för jag vet att det blir av :)

Lovet är än så länge ganska lite planerat, precis som jag vill ha det!

Fredag: Skola + Jobb 16-20
Lördag: -
Söndag: -
Måndag: Jobb 16.00-21.15
Tisdag: -
Onsdag: -
Torsdag: Tandläkaren 13.45
Fredag: -
Lördag: -
Söndag: -

Nu är det dags för mer plugg och sedan slappande framför TV:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0