100103

Senaste dagarna har jag verkligen inte gjort någonting känns det som.. Kollat på lite filmer, suttit vid datorn, tömt den gamla datorn så att den äntligen kan slängas, städat, rensat ut en del ur garderoben osv. Saker som måste göras men som är riktigt tråkigt att ta tag i.. såklart det känns skönare efter, men jag skulle hellre vilja umgås med folk, gå ut och ta en fika, gå på bio, shoppa eller nåt annat roligt. Men men, ingen idé att klaga för det blir inte bättre för det ;)

På torsdag börjar skolan igen och jag är inte taggad inför det nånstan måste jag säga.. Men samtidigt så känns det inte som att jag kommer få ett helvete.. Har lite delade meningar om allt, men det känns ändå på nåt sätt okej. Men varken mer eller mindre. Vill sätta igång och jobba ordentligt, vill tjäna pengar som kan läggas undan till resan. För ja, jag vill verkligen! Jag vill mer och mer för varje dag som går...

Inte direkt något vettigt inlägg, men jag kände helt enkelt för att skriva :)


Bild från i höstas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0