100107

Sista dagarna på lovet blev det enormt mycket städning och rensning bland gamla saker här hemma. Hann även med lite shopping och det är jag riktigt glad och nöjd över! :) Blev även en tur till min nya kusin, så enormt gullig, tycker till och med jag som inte är något större fan av barn. Hon lär sig av den bästa antar jag, för hon är redan lika envis som jag var när jag var liten, det är bra, fortsätt så ;D

Idag började som sagt skolan, inte roligaste men heller inte tråkigaste dagen, så jag är ganska nöjd tror jag.. Måste lägga ner enormt mycket energi den här terminen så jag ser till att vila varje stund jag hinner, för det kommer verkligen behövas till senare! På lördag är det jobb inplanerat, skulle vilja ta det lugnt, men jobbet är viktigt och jag tjänar pengar, så det gäller att vara där! På söndag blir det middag hos farfar, och då får jag träffa min supersöta kusin igen, har en känsla av att jag kommer gilla den ungen hur mycket hon än skriker nu eller kommer jävlas i framtiden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0