100121

Igår blev det andra planer och jag skyndade mig in till jobbet då det var kris och jag gärna ville få in lite extra pengar nästa månad :) Jobbade till 19.15 och efter de pluggade jag de absolut sista inför provet idag och även gjorde en läxa.

Idag har det varit skola, en helt vanlig dag med alla lektioner, första gången det händer sedan förra veckan.. Hälsade på mormor en stund efter skolan och sen under kvällen har jag suttit vid datorn, fixat lite och nu ligger jag och kollar på TV :) Är otroligt trött och glad över att det är helg efter skoldagen imorrn! Början inte förran 9.45 imorrn, så det är också skönt :) Ska sova extremt tidigt imorrn, och med extremt menar jag att jag ska SOVA före 22. Jag behöver det verkligen och jag vill vara pigg den dagen som kanske blir min sista på Konsum i Liljeholmen i och med att jag ska flytta till annan butik..


Kommentarer
Postat av: sannie

Ha en awesome fredag idag!

Cheers mate!

2010-01-22 @ 14:07:02
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0