100123

Somnade tidigt igår och sov fortfarande mycket bra fram tills att alarmet på mobilen gick igång efter 11 timmar.. Dags att gå upp och jobba. Otroligt stressig dag och enormt mycket att göra, men i och med att jag sovit mycket och insåg att det här faktiskt kunde vara min sista dag i liljeholmen så blev jag inte så trött av allt jobb. Kroppen blev väl, men jag klarade mig utan att gäspa mig igenom sista timmen som jag brukar göra, så det var positivt!

När jag kom hem blev det en dusch och sen beck :) Och nu ligger jag självklart i sängen med minidatorn på magen och tänker snart sova :) Tänkte sova riktigt länge och vila ut mig helt, behöver verkligen det inför ny skolvecka!

Får se lite vad som händer imorrn och under veckan.. har en hel del planer och en del som måste göras, men samtidigt vill jag få in lite annat.. jag måste helt enkelt få in lite annat..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0