100129

Igår blev det film, först "Min stora feta grekiska semester" och sen "American pie - the wedding", båda var bra men American pie är ju underbar och inte första gången jag såg den heller ^^

Just nu är det skolan, skriver en text om Scotland som jag ska hålla nåt slags tal om om 2 veckor, ganska chill och jag är glad att det är just Scotland. Imorse var jag för en gångs skull inte stressad när jag gick upp, utan hade tillräckligt med tid för att göra allt jag skulle.

Min listerin tog slut imorse och jag tror inte jag köper mer och bombar min mun med, utan jag går nog över till Flux istället. Då slipper jag allt bakteriedödande som gör förjävla ont och bara tar flour istället, känns mer lockande även om jag inte alls gillar smaken av flux...

Helgen är mer eller mindre planerad, in i minsta detalj, och jag funderar verkligen på om jag kommer hinna allt jag ska hinna med.. Besök av farmor, middag med familjen, plugga en jävla massa ämnen; skriva uppsatts, skriva klart summary, försöka gå igenom matten lite grann, skriva krönika, börja läsa engelska bok and so on.. Tänker dock inte sitta inne och göra det hela helgen, måste få träffa någon/några också, men vi får se om jag hinner..

P.s. Still know what I'm doing and I know this is the right thing to do, no matter what you say or do. D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0