100117

Sovit nästan 12 timmar inatt, så underbart skönt!

Igår var det träning med Christine och "bloggjoggen" på ett gym i hammarbyhöjden. Testade mycket styrka och idag känns de faktiskt på vissa delar i kroppen, mest triceps, biceps, bröstmuskler och nedre delen av magmusklerna.. Ingenting i benen faktiskt och jag som tyckte att jag nästan gjorde för mycket ben.. kanske inte :P
Borde verkligen börja gymma ordentligt, frågan är när jag kommer orka ta tag i det.. Äh, får väl gå när jag orkar/kan och börja så, så får vi se :)

Planerar även inför resan och försöker hitta nya vägar ifall de skiter sig.. Vet vad mamma och pappa vill och det är egentligen inte det jag vill.. Visste exakt hur jag ville ha det innan men efter de här vet jag inte.. På ett sätt vill jag ju så som de vill, men samtidigt, jag skulle tjäna enormt på att göra de så som jag funderar på.. Jag skulle komma närmare det jag vill på nåt sätt och få prova på de och jag skulle lära mig riktigt mycket om jag gör så... Får som sagt se hur allt blir, men jag tänker planera inför att det blir så.

Bild tagen för cirka ett år sen, jag har förändrats mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0