12e Juli 2010

Första lediga dagen på länge och jag är ute på landet. Åkte direkt hit igår efter jobbet och har njutit enormt i och med att jag är ledig. Tittade på VM-matchen och är riktigt glad att Spanien vann! Idag har jag fått sova ut och jag lyckades sova till efter 12, det har inte hänt på minst en månad, så snacka om att jag är utvilad!

Idag har det blivit en promenad i värmen, chill på altanen, goda scones med apelsin marmelad, cider med massor av is och glass i solen, kortspel och liknande saker som får en att bara njuta av allt. Ikväll ska det göras fläderblomssaft och imorrn blir det förhoppningsvis en tur med båten!

Äntligen får jag njuta av ledighet på mitt sommarlov, inte en dag för tidigt om man säger så :)

 

Sommarbild tagen på åland för några år sedan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0