15e Juli 2010

Nu är det exakt 11 månader sedan jag åkte hem från Mallorca och det är exakt 13 dagar kvar tills jag kommer dit igen.

Igår fick vi besök x2, Släktingar och sedan SVT, inte varje dag det händer! Slutade med att pappa startade sin semester genom att bli intervjuad av TV, annorlunda och riktigt kul!

Idag har vi legat vid poolen och jag har äntligen fått lite färg på baksidan av låren, tog en bra stund men tillslut gick det i alla fall! Tror nästan jag brände rumpan men förhoppningsvis inte, jag som har varit så försiktig! På eftermiddagen åkte vi till Norrtälje. Där blev det middag, glass, storhandling och lite shopping. För min del blev det enbart en saltvattenspray, undrar om den funkar? Tänkte i alla fall att jag ska testa, den luktade underbart! :)

Imorrn ska vi ut med båten igen! Lunch ute på en klippa i solen, The notebook, radio, saltvatten... Kan det bli bättre? Ska försöka få mer färg nu så att jag har en grundbränna när vi åker till Mallorca! Ska tydligen bli sämre väder på söndag men sedan bättre under nästa vecka, lite bra att passa på att vara ute i solen nu när det är bra väder och när man är ledig! :)

Nickön, ett gammalt favoritställe ute i skärgården


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: allt är fint med mej :) händer till helgen?

trevlig helg!

kram

2010-07-16 @ 11:01:51
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0