19e Juli 2010

En underbar dag har det här varit. Åkte ut med båten till favoritön, låg i solen många timmar och allt kändes helt underbart. Höga vågor och mycket blåst, resulterade i en massa skratt på vägen hem och massa surfande (med båten) på vågorna. Tog även bilder idag, förhoppningsvis blev de bra och kommer upp på bloggen, men inte förrän jag kommit hem till stan.
Övningskört in till Norrtälje idag, gick hur bra som helst och jag är förvånad över att det faktiskt går riktigt bra nu. Grillat fiskpaket blev det idag, med en öring som pappa fiskat upp ur Östersjön, riktigt god! Har även hunnit läsa ut The Notebook idag, en bra bok och även bra film, men jag har haft alldeles för höga förväntningar.
Imorrn flyttas det hem till stan, middag hos mormor blir det och sedan ska jag träffa Cili. Ska bli skönt att komma hem, få fixa i ordning saker till resan, ta en tur på stan, gå långa promenader med vänner, kanske en bio och så småningom blir det ju jobb, något som jag inte direkt längtar till nu i värmen.

 

Bild från förra året då vi var ute med båten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0