21a Juni 2010

Jag blir aldrig riktigt frisk och nu har det blivit värre igen. Läkaren imorrn, för det här går inte längre! Känns som jag har fått svininfluensan all over again, huvudvärken är nog ändå det värsta. Gäller att bli frisk på riktigt nu, inte vara borta något från skolan, kunna jobba, få vara ledig och njuta av sommaren, åka utomlands, umgås med vänner, ut i skärgården, sola, allsång på skansen, har så otroligt mycket planer och jag vill bara mer mer mer. Sjukdomar är värst på sommaren och jag har lyckats ganska bra genom åren, körtelfeber, svininfluensan, vanliga förkylningar och annat trevligt. Nu fattar bara influensa b, bronkit och mycoplasma så slår jag väl snart rekord! Skämt åsido, men jag börjar bli lite trött på alla skumma sjukdomar jag drar på mig och att alla förkylningar håller på i veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0