8e Juni 2010

Har varit i farsta och högdalen en sväng idag, senare blir det stan och sen nice kväll med klassen, jag är taggad till tusen på det här sommarlovet! '
I torsdags var jag och Cili en sväng till kungsan, Smaka på Stockholm vill man ju inte missa! Efter det åkte vi till medis och satte oss på en krog, oväntad kväll då vi träffade massa gamla kompisar där, bland annat nybliven 18-åring och folk jag umgicks med förra året. Vad som skulle bli en tidig kväll med en cider blev sen kväll och till och med natt för min del, men jag klagade inte! Här kommer lite bilder från den kvällen :)

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Millah

Det var länge sen, allt bra? Kramar

2010-06-09 @ 20:47:48
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0