100307

Igår blev det en promenad till hökarängen i solen, behövde röra på mig och komma ut lite kände jag :) Därefter blev det tunnelbana till farsta där jag köpte ett par dinglisar till minikusinen! Pappas bror med familj kom över och åt middag tillsammans med oss och vi fick gosa lite med lilla Matilda, sötare unge får man leta efter! Hon hade dock gått och blivit mammig, men så blir väl alla små nån gång :)
Jag fick även en av mina första 18-årspresenter av dem, ett helt underbart fint armband! Det var riktigt unikt och snyggt och jag blev otroligt glad!

Idag blev det promenad till BEA, bakning av kakor, det kokades sylt och mormor kom hit på middag :) Har även precis läst ut min engelska bok och nu tänkte jag skriva analysen så jag får ordning på den! Om två veckor ska ännu en bok vara utläst och en analys ska vara skriven. Under denna tid ska även 2 spanska prov göras, ett grupparbete på svenskan ska bli färdigt, jag ska börja på nyss jobb och jobba 3 dagar och en massa annat! Jag längtar redan efter en ledig dag, som först blir nästa måndag, får hoppas att veckan går fort helt enkelt!

Nej, tillbaka till verkligheten nu, analys ska skrivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0