100313

Igår var det skola och jag hade hur kul som helst! Film på engelskan, grupparbete på svenskan som slutade med att en stor del av klassen avslutade lektionen med att kolla på Gunvalds bästa förhör. Matten var bara helgalen och killarna var helknäppa hela dagen vilket var otroligt kul! Direkt när vi slutade gick jag och Saga ner till fotostudion där vi var kvar till 5, sminkade henne och mig, hon tog underbart fina bilder på mig, vi tog några tillsammans och jag fick testa att ta bilder på henne och tvingade henne byta kläder hela tiden! Den som är teaterapa framför en kamera är helt utan tvekan Saga, blad, paraplyn och jag vet inte allt, grymt mysigt var det i alla fall! Vi måste göra om det!

Igår kväll blev det att bara vara hemma, pratade extremt mycket med en kompis och jag vill bara tacka dig enormt. Du vet vem du är och du vet att du betyder mycket för mig och jag är glad att vi alltid hittar tillbaka till varandra! <3

Efter 5 timmars sömn var det dags att gå upp och åka till jobbet. Ny butik och jag var nervös, men det släppte samma sekund som jag fick sätta mig själv i kassan! Slutade en timme tidigare än förväntat och nu ikväll tänker jag sova tidigt då det är samma pass som gäller imorrn! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

i<3u!

2010-03-14 @ 00:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0