100314

Vaknade imorse och märkte att förkylningen blivit värre under natten, inte bra! Började alltså även denna dag med 2 alvedon, men nu hade allt satt sig i bihålorna istället.. Jobbade i alla fall mina timmar på konsum och fick sedan skjuts hem av pappa, riktigt snällt! Nu under kvällen har jag försökt ta det lugnt, suttit i soffan med filt över mig och kikat på TV och haft minidatorn i knät, trevlig kväll men kunde varit bättre utan förkylningen! Just nu är det Wallander, har redan sett den men det är alltid kul att ha en sån film på i bakgrunden :) Måste sova ut ordentligt inatt och hoppas på att det värsta har försvunnit till imorrn, för då ska jag på bio med Cili, vi ska se Nine! Fick hem fribiljetter förra veckan efter att ha vunnit en tävling på cosmopolitan.se och frågade direkt Cili om hon ville följa med :)

Har sett två av bilderna jag tog på Saga och jag måste nog säga att jag är nöjd med just dom i alla fall. Jag är inget proffs när det gäller att fotografera och det enda jag brukar bli riktigt nöjd med är när jag fotar hav eller solnedgångar och jag har ju inte fotat mycket alls med systemkamera innan! Är spänd på att se resten av bilderna! :)

Idag är det 2 veckor kvar till min 18-årsdag, längtar!

Kommentarer
Postat av: Pania

sv; kul att du är med och tävlar :) Lycka till

2010-03-14 @ 22:45:21
URL: http://paniat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0