100324

Först, grattis till denna underbara tjej som fyller år idag!





Igår var det skola och sen 6 timmars jobbpass! Var helt slut när jag kom hem, men det var dags att börja med plugg direkt. Blev skype en timme med Felipe för att komma nån vart på uppgiften som skulle lämnas in idag!

Imorse var jag rent ut sagt död när jag vaknade, låg och halvsov och drömde konstiga saker i två timmar innan jag bestämde mig för att gå upp. Promenad på idrotten som blev... konstig? Utvecklingssamtal gick riktigt riktigt bra! Ekonomi uppgiften lämnades in som den skulle och en trevlig bussresa hem.

Testar även stegräknaren jag fått hem, satte på den vid 13 tiden och jag har redan gått över 4300 steg. Nöjd!

Ikväll blir det aktiearbete, geografiläsning och en enormt god middag!

Kommentarer
Postat av: ★svantes mamma★

Önskar dej lycka till i min tävling. måste ju betyda lite extra tur att du fyller år då :)

Håller tummarna! kram

2010-03-24 @ 19:22:45
URL: http://nykick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0