100502

Nu är det söndag och jag har alldeles för mycket planer. Det är strålande väder ute, helt otroligt egentligen! Skiva blir det ikväll i alla fall med ett gäng kompisar, innan det har jag en massa alternativ att välja mellan, bland annat plugga, sola, ta en glass inne i stan, kolla matchen, grilla med ett gäng and so on. Mycket jag inte kommer hinna med men jag får ta det som det kommer helt enkelt! :) Tänkte dra hem till mormor och duscha först och främst iaf, sånt tar ju så mycket längre tid nu när man inte kan hoppa in i duschen hemma, men nu är det bara 3 veckor kvar, dvs hälften av tiden gått och jag har klarat mig :) Nej, dags att börja ta tag i den här dagen nu så jag får någonting gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0