100506

Jag håller på att bli sjuk. Halsmandlarna är stora som pingisbollar och jag mår verkligen inte okej. Idag har det varit lång skoldag, läxa, prov och projekt, det vill säga tillräckligt mycket för att göra mig helt slut när jag är frisk, tänk då hur jag mår nu...

Imorrn är det nationella och sedan en lektion, hoppas på att kunna stanna för att sedan gå hem och sova, vila upp mig och försöka bli frisk. Lördagen kommer också gå åt till att inte bli sjukare, för sedan ska jag jobba söndag och måndag, och gå i skolan på måndagen såklart. För mycket planer för att bli sjuk, och på tok för mycket att göra för att hinna med att ta det lugnt. Men vad ska man göra?

 

Längtar tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0