100508

Jag är sjuk, har lite feber, är hes och det gör ont och är riktigt svårt att prata, tur att jag är hemma själv och inte behöver prata förutom när någon ringer! Idag har jag befunnit mig i sängen och soffan, läst ut veckorevyn, kikat på tv-serierna Just Shoot Me och Simpsons, snackat med en vän på msn och slutligen kikat på två filmer; Love don't cost a thing och The Notebook. Kom på att jag faktiskt sett The Notebook innan, den lever dock inte upp till mina förväntningar. Alla säger att den är sååååå bra, och visst, den är jätte söt verkligen, men det är ingen film jag gråter till, som alla säger att man gör. En bra film var det, en riktigt bra film, men that's it :)

Usch, känner mig helt yr nu, dags att lägga sig ner igen! Jag vill verkligen orka iväg till jobbet imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0