100514

Idag har jag varit inne i stan och blivit sminkad på The Body Shop, fick nämligen en Makeup rådgivning gratis där när jag blev medlem i deras klubb. Blev riktigt nöjd men jag skulle aldrig vara såhär sminkad till vardags, för mörka ögonbryn, för mycket kladd och lite för stark rosa rough för att jag skulle känna mig normal när jag gick runt, haha! Hittade en fin bikini underdel på Gina Tricot som jag köpte, överdelen satt väldigt skumt och jag har redan en hemma som passar till i och med att det är svart så är det ju lätt att matcha med bara en annan överdel i samma färg :) Har varit och fikat med mormor och lämnat in filmerna jag hyrde under tiden då jag var sjuk och låg hemma. Har nu skrivit färdigt ett skolarbete, tror jag, så det ska lämnas in under kvällen och förutom det har jag inga planer för kvällen. Imorrn blir det stan med mamma, igen, ska bli nice!

Föresten så ska jag gå på premiären av Sex and the city 2 ;) Längtar redan!

 

Såhär blev sminket, är en bild tagen med kameran i datorn så det är väl inte världens bästa :)


Kommentarer
Postat av: NATHALIE

hej, va söt blogg du har :)

2010-05-14 @ 19:02:52
URL: http://nathaliedavidsson.blogg.se/
Postat av: Julia

hejhej hur mår du idag? =)

Kram//Julia

2010-05-14 @ 19:23:01
URL: http://pinkstreet.blogg.se/
Postat av: Bloggarmaja

söt bild! :)

2010-05-14 @ 19:56:03
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0