100517

Igår använde jag den nya duschen hemma för första gången, skumt utan badkar, men det är snart på plats! Har varit skönt att kunna duscha hos mormor nu under stambytet, skulle inte överlevt annars.
Förövrigt var det släktkalas igår, kusinen fyllde år och hela släkten ville ta kort på alla. Jag och mamma liftade, helt galet, märks att hon börjar likna sin egen mamma i och med att dom två är dom enda jag varit med som fått för sig att lifta, men det har gått två gånger i alla fall! ;D

Idag har det varit skola, kändes konstigt faktiskt. Så bra väder och länge sen jag var där "på riktigt" i och med att jag har varit sjuk. Sjuk är jag fortfarande, men nu hostar jag och tappar rösten lite då och då. Trots det så ska jag bege mig till jobbet idag, blir några timmar och det är nog bra att komma in i rutinerna lite grann tror jag!

Förövrigt så är det 20 grader i skuggan här i Stockholm och jag känner mig närmare mina mål än vad jag gjort på länge :)

När blir det en dag i solen Cilipili? :)


Kommentarer
Postat av: - JenU

Svar: Skönt att höra =)

Jodå här är det bara fin fint =)



Kram♥

2010-05-17 @ 18:25:03
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: Cilipili

Det kommer älskade du! <3

2010-05-19 @ 18:20:46
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0