100530

Fick sova ut ordentligt idag och det är behövligt inför kommande vecka! Har tagit en promenad i det fina vädret, varit hos farmor, handlat och lite annat. Sommarkläderna kommer fram mer och mer och jag längtar mer till den här sommaren än vad jag gjort till någon sommar innan! Ikväll blir det mycket spanska plugg så att jag är förberedd imorgon och efter det är det bara en uppgift kvar i skolan. Känns ganska sjukt om jag ska vara helt ärlig. Tiden gick väldigt sakta där ett tag, första månaderna i 2an och januari-februari i år gick otroligt segt. Men helt plötsligt fyllde jag 18, fick gå ut på krogen, började jobba på en ny butik och mycket mer än innan och mycket annat... Helt plötsligt var det valborg, maj, och nu om två dagar är det juni. Helt ärligt så kan jag inte riktigt fatta det... Jag räknar fortfarande ner till Mallorca, och nu är det inte långt kvar och det är jag tacksam för!

 

Häftig sminkning jag fick förra året då jag fotograferades i Katrineholm :)


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej!



Shit vilken läcker sminkning!



Ny tävling i bloggen där man kan vinna en valfri bikini från Fashionbox.



Var gärna med.

2010-05-30 @ 18:57:54
URL: http://gratistokig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0