Different

Badrummet är nästintill färdigt och det är bättre än vad jag förväntade mig. Spegelskåp till alla parfymer, nagellack, hud och hårvårdsprodukter och allt ser helt amazing ut. Dagens wow blev nog ändå att vi ska ha en skogarderob i hallen. Hyllor där alla klackar kan hänga.. Det här händer inte!
Jag vet inte när det hände, men någonstans påvägen blev jag intresserad av tjejiga saker, det kanske är bra? Känns som att det är så mycket bara, nästan som att det går överstyr, men alla kanske har något som är little more than just normal? Anyway. Jag är nöjd, glad och chockad.

Mycket snurrar runt i huvudet efter ett antal avsnitt One Tree Hill, jag saknar det redan även fast jag nyss stängde av, är det ens möjligt? Nej, dags att röja undan allt som ligger på sängen så man kan gå och sova :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Roligt att du ville vara med och tävla, lycka till! :)

2010-05-24 @ 18:27:35
URL: http://mikaelafranzen.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Kul att du är med och tävlar :D

2010-05-24 @ 19:26:28
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0