En helt vanlig tisdag kväll

Mycket har hänt idag känns det som. Har kommit en bra bit på ett grupparbete och det känns bra. Vi har äntligen fått vatten i lägenheten, helt underbart, även om allt inte är klart än. Har börjat städa undan en del efter stambytet, kanske inte så kul men jävlar vilken förändring det är nu! Har även varit över till mormor en sväng och tagit del av dagen (sommar)väder på ditvägen. Fick även hem mitt pris i en tävling jag vann för ett tag sedan, första säsongen av 24, hur underbart är inte det? :D Bokade även in min makeup rådgivning på The Body Shop på fredag då jag är ledig!

Har så otroligt mycket planer, det känns verkligen mer och mer att man både tar tag i saker och vill göra mer! Känner mig rastlös om jag sitter ner en längre stund utan att göra något vettigt, vill alltid få viktiga saker gjorda så att jag kan koppla av, vill njuta av vädret och allt bra som händer just nu. Dygnet behöver fler timmar, det har jag alltid sagt och det håller jag fast vid! Vill att det ska vara sommar nu men samtidigt behöver jag mer tid innan jag kan koppla av! Haha det här är ju galet.

Nej, en sista koll genom grupparbetet nu innan jag lägger mig under täcket och sover, längtar redan efter mer sömn!

Bild från Thailand :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0