En ovanlig lördagkväll

Fick ett erbjudande och jag tänkte att jag för en gångs skull skulle vara riktigt spontan och nappa. Sagt och gjort, hann inte långt förrän planerna ändrades men jag är glad i alla fall. Givande konversationer med underbara människor under kvällen och 2 One Tree Hill avsnitt, jag har saknat den serien enormt! Känner jag mig själv rätt så kommer jag sitta bänkad den närmaste tiden för att se hela säsongen, men det gör inget, så länge jag fixar allt annat också! Ska röja lite i rummet nu och sen är det dags att sova. Imorrn blir det spanska plugg och sen ska jag fira en av mina kusiner som fyller år :)

Have a great night!


Kommentarer
Postat av: - Savefors

Fina blogg!

Allt bra med dej idag?



Kram♥

2010-05-16 @ 11:28:20
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0