100512

Låter mer förkyld än innan och nyser en del, känns inte bra! Idag blir det skola, i alla fall lite, måste fixa klart grupparbetet idag. Solen skiner idag och det är jag riktigt glad över, ska försöka passa på att vara ute så mycket jag kan. La mig ute på ängen en halvtimme men det blåste lite för mycket för att jag skulle kunna ligga där i bikini en längre stund :P Skönt var det ett tag i alla fall! Resten av veckan är jag ledig och några planer har jag. Stan imorrn, Make up rådgivning på The Body Shop på fredag, måste ju utnyttja det man får när man blir medlem ;) och på söndag blir det släktträtt för att fira en kusin som fyller år :) Hoppas även på att bli helt av med förkylningen då det är skola hela nästa vecka och jag även ska jobba på måndag, vill verkligen inte vara sjuk längre! Nej, nu måste jag nog käka nåt mer, är fortfarande hungrig även fast jag fått i mig frukost.

 

Hittade en gammal bild i arkivet, togs för över 2 år sedan.

Jag i scotrutig klänning


Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 2 st coola designade äggkoppar från Salt & Peppar?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-05-12 @ 11:47:23
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: bitterfittan

hur är din onsdag bejb? (:

2010-05-12 @ 15:09:28
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Madde

Kikar in och önskar dig en fin kväll!

2010-05-12 @ 20:06:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0