100511

Konstigt virus det här, men vad ska man göra?

Lång helg denna vecka, är ju ledig både torsdag och fredag och en av dagarna är planerade i alla fall. Finns så mycket jag vill göra just nu, men alltid så lite tid. Fler timmar på dygnet är något jag skulle vilja ha, tror jag skulle ta det lite lugnare då ;) Har jobbat en del med ett grupparbete igår och idag, känns som att man kommit en bit på vägen i alla fall, tur det! Är en del stora arbeten kvar i skolan innan man kan ta det lugnt, men det känns ändå som att man fixar det utan några större problem faktiskt och den känslan är grym.

Känner att jag behöver en dag i solen med en vän, sitta på en uteservering vid vattnet som för ett par veckor sedan och bara ta det lugnt lugnt lugnt. Lite shopping och god mat ute skulle inte skada heller!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0