110416

Nu är det helg igen, och lov till och med. Helt underbart!

Tiden har gått otroligt snabbt och även om jag hunnit med en del under veckan så känns det som att allt gick lite för fort fram...
Skola har det varit under veckan och en del inlämningar. Har tittat på filmer under lektioner och fått lite uppgifter under lovet. Har även börjat kika på vad som händer efter studenten... Vet inte exakt hur allt blir ännu, men riktigt taggad och nyfiken är jag i alla fall!

Våren kom tillbaka, efter några kalla dagar, och nu är det riktigt fint väder! Jag har legat och solat både igår och idag, lite färg fick jag allt men kunde inte ligga länge då jag nästan brände mig direkt eftersom man inte solat sen augusti!

Nu under lovet ska jag till landet ett tag, vila upp mig, sola, plugga och bara göra det jag känner för. Har lite saker jag måste hinna med förr eller senare och då är det lika bra att ta det nu när man har lite ledig tid! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0