110417

En helt vanligt helt, men en söndag utan söndagsångest, kan det bli bättre?!

Idag har jag träffat Jessica, drog in till stan för att shoppa men jag hittade som vanligt inte det jag behöver som mest.. Under kvällen har jag kikat på filmen 10 000 BC, har sett den förut men ville se om den. Jäklar va bra den filmen är!! Har även hunnit med ett Bones-avsnitt, fixat lite med datorn och planerat inför landet.

Nu under veckan blir det en del körkortsteori, körlektion, vaccination och förhoppningsvis en shoppingtur då jag faktiskt hittar saker jag behöver! Sen självklart landet också! Nu är det dags att läsa en massa i min bok som är sjukt bra, The Hunger Games!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0